Minik youtuber’lar Bizim Mutfak’ın puding ve milkshake’leriyle birbirlerine meydan okudu

Bizim Mutfak’ın ‘Yer Misin? İçer Misin?’ Kampanyası Viral Oldu

Bizim Mutfak’ın ‘Yer Misin? İçer Misin?’ Kampanyası Viral Oldu

Bizim Mutfak’ın Express Puding&Milkshake ürünü için youtuber çocuklarla gerçekleştirdiği “Yer misin? İçer misin?” sloganlı kampanyası izlenme rekorları kırıyor.



Bizim Mutfak’ın geçen şubatta tüketiciyle buluşturduğu Ekspres Puding&Milkshake ürünü kısa sürede bir fenomene dönüştü. Soğuk sütle 1 dakika boyunca karıştırıldığında pudinge, 1 dakika boyunca çalkalandığında ise milkshake’e dönüşen Bizim MutfakEkspres Puding&Milkshake ürünü için YouTube’da 18 Mayıs’ta bir kampanya başlatıldı. “Yer misin? İçer misin?” sloganıyla çıkan Youtube Challenge Kampanyası, o günden bu yana viral bir harekete dönüşerek çok sayıda çocuğun izleyip taklit ettiği bir fenomene dönüştü.

6 youtuber tarafını seçti

Toplamda 4.6 milyon hayranı olan 6 youtuber, Bizim Mutfak Express Puding&Milkshake ile hem milkshake hem de puding yaptı. Çocuklar, Bizim Mutfak’ın çok özel bu ürününün hangi versiyonunu daha çok sevdiklerine dair bir taraf seçerek birbirlerine ve takipçilerine meydan okudu.

Prenses Elif, Junior Park, Oyuncax, Babishko Gülse Göçer ve Ecrin Su’dan oluşan yaşları 5 ile 13 arasında değişen youtuber’ların videoları 1.2 milyon izlenme oranı ile rekor kırdı. “Yer misin? İçer misin?” videolarına çocuklardan her günBizim Mutfak Express Puding& Milkshake ürünlerini deneyimledikleri yeni videolargelmeye devam ediyor. Bugüne dek paylaşılan video sayısı 400’eyaklaştı.

Soğuk sütle, pişirmeden, sadece 1 dakikada hazır!

YAminobilimi kurup geliştiren, AR-GE’de sektörün öncüsü Ajinomoto’nungeliştirdiği Bizim Mutfak Ekspres Puding&Milkshake’i hazırlamak çok kolay ve eğlenceli. Express Puding için, ürünü yalnızca bir çay bardağı soğuk sütle 1 dakika boyunca karıştırmak, Express Milkshake için, ürünü yalnızca bir su bardağı soğuk sütle çalkalamak yeterli!

Bizim Mutfak Express Puding&Milkshake ürünleri ilk kez şubat ayında Türkiye’de tüketiciyle buluşmuştu. Ürünlerilk 4 ayda yüzde 3,4’lük pazar payına ulaştı.