Menü
Anasayfa
Hakkımızda
Ajinomoto Grup
Markalarımız
İnsan Kaynakları
Umami
Ajinomoto İstanbul
Tarihimiz
Bir Bakışta Ajinomoto
Global Network
İnovasyonlar
Sürdürülebilirlik
Amino Asitlerin Gücü
Amino Asitlerin Sırrı
İletişim
Ajinomoto İstanbul
Global Website
Hakkımızda
Ajinomoto Grup
Markalarımız
İnsan Kaynakları
Umami
Ajinomoto İstanbul
Tarihimiz
Bir Bakışta Ajinomoto
Global Network
Bilim ve Sağlık
Amino Asitlerin Sırrı
Amino Asitlerin Gücü
İnovasyonlar
İnovasyonlar
Sürdürülebilirlik
İletişim
Basın Odası
Yatırımcılar
Online Tahsilat
Ajinomoto Grup
Felsefemiz Misyonumuz; dünyada gıda ve sağlığa ve gelecekte hayatın daha güzel olmasına katkıda bulunmak. “Sağlıklı beslen, Sağlıklı yaşa” sloganıyla, hep birlikte sosyal ve ekonomik değerler yaratırken sosyal sorunların çözümüne
Ajinomoto İstanbul
Ajinomoto olarak Türkiye’de faaliyete başladığımız 2011 yılından bu yana yatırımlarımızla büyümeye devam ediyoruz. Bizim Mutfak markamızla çorba, bulyon, harç ve tatlı kategorilerinde, Kemal Kükrer markamızla sirke ve sos
Bir Bakışta Ajinomoto
Rakamlarla Ajinomoto 114 yıllık birikimimiz, 130’dan fazla ülkeye yayılmış satış ağımız, 36 bölgedeki 120 fabrikamız ve 34 bin 615 çalışanımızla yüksek kaliteli çeşniler, gıdalar ve içecekler üretiyoruz. Ürünler Geniş ürün
İnsan Kaynakları
Ajinomoto Grup şirketi olarak amacımız, anlamlı istihdam fırsatları yaratmak için çalışanlarımızın çeşitlilik, karakter ve bireyselliklerine saygı duyan bir tutumla, onlara beceri ve yeteneklerini geliştirme ve kullanma fırsatları
Markalarımız
Bizim Mutfak Bizim Mutfak, geniş ürün çeşitliliğiyle pratik lezzetleri mutfağınıza getirmek için 2002 yılında kuruldu. Çorbadan bulyona, köfte ve çıtır pane harçlarından pudinge 4 farklı lezzet kategorisinde sofraları süsleyen Bizim
Tarihimiz
Sağlıklı Beslen, Sağlıklı
Umami
Umami Lezzetinin Keşfedilmesi Tokyo Üniversitesi’nden Profesör Kikunae İkeda, 1908 yılında ’Yudofu’ (haşlanmış tofu yemeği) içinde bulunan deniz yosunu kombu’dan yapılan çorbalarda farklı bir tat olduğunu ve bu yosuna tat veren aktif